گسترش تبعیض علیه مسلمانان هلند
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

در حالی که 58 درصد از شرکت کنندگان در اين نظرسنجي معتقدند رفتار دولت و مردم هلند با مسلمانان در مقايسه

با ديگر مهاجران، تبعيض آميز است، دو درصد از پاسخ دهندگان گفتند از چنين تبعيضي اطلاعي ندارند و ۴۰ درصد نيز معتقدند با مهاجران مسلمان خوب رفتار مي‌شود


گسترش تبعیض علیه مسلمانان هلند

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ در پی گسترش موج اسلام هراسي در سراسر قاره اروپا، نتايج یک نظرسنجی از تعصبات ضد مذهبی گسترده عليه مسلمانان در جامعه هلند خبر می‌دهد.

بر اساس این گزارش اين نظرسنجی راموسسه "موريس دی هوند" انجام داده است و نتايج آن نشان می دهد که بيش از نيمی از مهاجران مسلمان در هلند، از تبعيض‌های مذهبی عليه خود شکايت دارند.

در حالی که 58 درصد از شرکت کنندگان در اين نظرسنجي معتقدند رفتار دولت و مردم هلند با مسلمانان در مقايسه با ديگر مهاجران، تبعيض آميز است، دو درصد از پاسخ دهندگان گفتند از چنين تبعيضي اطلاعي ندارند و ۴۰ درصد نيز معتقدند با مهاجران مسلمان خوب رفتار مي‌شود.

در اين نظر سنجي ۷۰۰ مسلمان بزرگسال به صورت حضوری و تلفنی شرکت داشتند. اين نظرسنجی در روزهای ۲۲ تا ۲۵ آوريل ۲۰۱۲ ـ سوم تا ششم اردیبهشت ـ برگزار و روز چهارم می ت 16 اردیبهشت ـ منتشر شده است.

جامعه مسلمانان هلند بيشتر از کارگران مغرب و ترکيه‌ تشکيل شده اند که از طريق راه های غيرقانونی به اين کشور مهاجرت کرده‌اند.

هلند به صورت عادي به خارجي‌ها، پس از ۵ سال حضور در اين کشور، شهروندی اعطا می‌کند و اين افراد حق شرکت در انتخابات محلی را خواهند داشت.

گفتنی است مهاجران مسلمان به علت رفتارهاي تبعيض آميز از سوی دولت و مردم هلند، نقش فعالی در انتخابات اين کشور ندارند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها